top of page
Αναζήτηση

Τρίτο Μέρος - 20 σημαντικοί παράγοντες στην αύξηση των κρατήσεων σας

Έγινε ενημέρωση: 31 Οκτ 2019


20 σημαντικοί παράγοντες στην αύξηση των κρατήσεων σας

Τελευταίο μέρος με το οποίο ολοκληρώνεται η δική μας εκδοχή των 20 σημαντικότερων παραγόντων προς την αύξηση των κρατήσεων και φυσικά την συνολική αναβάθμιση της εικόνας του τουριστικού σας καταλύματος.


Συνεργασία με OTA’s – Φυσικά όλοι τα γνωρίζουν ή συνεργάζονται ήδη με OTA’s όπως η Booking, το Airbnb, η Expedia κ.α. Πολλοί δυσανασχετούν με τις προμήθειες που δίνουν στα συγκεκριμένα κανάλια και κυνηγούν με κάθε τρόπο της direct κρατήσεις και άλλοι τα έχουν σαν «θεούς», διοχετεύοντας όλα τους τα δωμάτια μέσω των καναλιών αυτών, καταβάλλοντας φυσικά υψηλές προμήθειες. Η βέλτιστη τακτική βρίσκεται κάπου στη μέση. Φυσικά και πρέπει να έχουμε παρουσία στους OTA’S διότι είναι ένας τρόπος προβολής και διαφήμισης του καταλύματος μας και ένας εξαιρετικός τρόπος προκειμένου να μας ανακαλύψουν δυνητικοί επισκέπτες που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γνώριζαν την ύπαρξή μας, πόσο μάλλον να κάνουν κράτηση σε εμάς απευθείας. Καλό είναι να βρούμε τους OTA’s που θεωρούμε ότι ταιριάζουν με το κατάλυμα μας και την περιοχή μας και να συνεργαστούμε με αυτούς χωρίς όμως να τους κάνουμε αποκλειστικούς προμηθευτές των δωματίων μας. Πρέπει να δημιουργήσουμε μια ισορροπία ανάμεσα σε απευθείας κρατήσεις και στις κρατήσεις μέσω OTA’s ώστε να μεγιστοποιήσουμε τα κέρδη μας.


Δημιουργία δράσεων & Event εκτός σεζόν – Σε περιόδους που παραδοσιακά γνωρίζουμε ότι μπορεί να μην υπάρχει υψηλή ζήτηση για το κατάλυμα μας μπορούμε εκ των προτέρων να αποφασίσουμε τη διοργάνωση κάποιου event που θα προσελκύσει κόσμο και φυσικά δυνητικούς επισκέπτες για το κατάλυμα μας. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί και σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και άλλες τοπικές επιχειρήσεις με σκοπό να ενισχυθεί η κίνηση των επισκεπτών για όλη την περιοχή. Τέτοια event θα μπορούσαν να είναι για παράδειγμα κάποια καλλιτεχνικά ή αθλητικά δρώμενα, τα οποία θα μπορούσαν να μετατραπούν ίσως και σε θεσμό και να πραγματοποιούνται ετησίως, ενισχύοντας έτσι μια περίοδο που παραδοσιακά για το κατάλυμα μας ήταν «νεκρή».


Παρουσία σε εκθέσεις και b2b events – Όσο σημαντική είναι η διαδικτυακή εικόνα μας, τόσο σημαντική είναι και η φυσική μας εικόνα και παρουσία σε εκθέσεις και b2b events στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ανεβάσουμε την αναγνωρισιμότητα του καταλύματος μας και να δημιουργήσουμε νέες συνεργασίες ή να αναθερμάνουμε τις υφιστάμενες. Η παρουσία όμως σε τέτοια event προϋποθέτει ένα υψηλό κόστος, επομένως είναι σημαντικό να επιλέξουμε αυτά που απευθύνονται στις αγορές που στοχεύουμε και που αφορούν το είδος του καταλύματος μας.


Στόχευση νέων αγορών – Είναι πάντα σημαντικό να μην επαναπαυόμαστε με την επιτυχία του καταλύματος μας σε κάποια αγορά (πχ. Γερμανοί επισκέπτες) και να αναζητούμε συνεχώς εναλλακτικές αγορές, στις οποίες μπορεί να έχουμε απήχηση. Καθώς οι τάσεις στις αγορές αλλάζουν συχνά, θα έχουμε ένα σημαντικό πλεονέκτημα εάν έχουμε φροντίσει να δημιουργήσουμε μια ποικιλία στις αγορές στόχευσης.


Συνεργασία με φυσικούς και online ταξιδιωτικούς οδηγούς και blogers – Οι ταξιδιωτικοί οδηγοί μιας περιοχής (φυσικοί και ηλεκτρονικοί) είναι ακόμη ένας καλός τρόπος προβολής του καταλύματος μας κατευθείαν σε αυτούς που ήδη αναζητούν πληροφορίες για την περιοχή μας και πιθανόν να την επισκεφθούν. Συνήθως το κόστος είναι πολύ χαμηλό ή μηδενικό για την ένταξη του καταλύματος μας σε έναν τέτοιου είδους ταξιδιωτικό οδηγό. Φυσικά πρέπει προτού ενταχθούμε να ερευνήσουμε την ποιότητα του κάθε οδηγού και τη δυναμική του. Το ίδιο ισχύει και για τα διάφορα blog που υπάρχουν πλέον. Πρέπει να μελετήσουμε σε ποιους και σε πόσους απευθύνεται το blog και εάν ο σκοπός του συμβαδίζει με αυτόν της επιχείρησης μας. Εάν κάποιο blog έχει αρκετούς αναγνώστες και απευθύνεται σε κοινό το οποίο στοχεύουμε και εμείς, τότε σίγουρα αξίζει μια καταχώρηση η οποία πολύ πιθανόν να μετατραπεί σε μελλοντικές κρατήσεις.


Ποιοτικό προϊόν και συνεχής αναβάθμιση καταλύματος και παροχών – Αφήσαμε τους δύο πιο σημαντικούς παράγοντες για το τέλος, διότι καλές όλες οι κινήσεις ηλεκτρονικά και μη για προσέλκυση επισκεπτών αλλά εάν τελικά αυτοί επιλέξουν το κατάλυμα μας και αυτό δεν ανταποκρίνεται στην εικόνα που έχουμε δημιουργήσει και στις προσδοκίες τους, τότε το πιθανότερο είναι ότι θα αποκομίσουν μια αρνητική εμπειρία από τη διαμονή τους. Επομένως είναι αναγκαίο να κρατάμε το προϊόν μας σε άριστη κατάσταση και να προσπαθούμε συνεχώς να το ανανεώνουμε και να το

βελτιώνουμε, τόσο από πλευράς εγκαταστάσεων όσο και σε παροχές και υπηρεσίες.


Σωστή φιλοξενία των επισκεπτών – Πέρα από το κατάλυμα και τις παροχές, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και η εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Το σωστό service, η φιλοξενία μας, ο επαγγελματισμός μας και η ευγενική επαφή με τον επισκέπτη είναι αυτά που μπορούν να απογειώσουν το κατάλυμα μας, να κερδίσουν ολοκληρωτικά τον επισκέπτη, να τον κάνουν να ξανάρθει και να γίνει μια φυσική διαφήμιση για το κατάλυμα μας σε επόμενους πιθανούς δυνητικούς ταξιδιώτες.

Μπορείτε να βρείτε και να διαβάσετε τα 2 προηγούμενα μέρη στο blog μας.


Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τη διαχείριση κρατήσεων του τουριστικού σας καταλύματος και με τη βελτίωση της διαδικτυακής σας εικόνας, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να αναβαθμιστείτε!



bottom of page