top of page
_MG_9796-Edit-min.jpg

Hotel Case Study

Σε αυτό το Case Study θα εξετάσουμε πως η εταιρεία μας ανέλαβε την ολιστική διαχείριση και όλες τις διαδικασίες για το pre-opening ενός ξενοδοχείου. 

λίγα λόγια για το project

Ξεκινήσαμε τον Ιανουάριο του 2021 την ανάληψη του πρώτου project ολιστικής διαχείρισης ενός ξενοδοχείου για την εταιρεία μας. Ήταν μια αβέβαιη περίοδος καθώς βρισκόμασταν ακόμα σε καραντίνα λόγω του Covid-19 και δεν γνώριζε κανείς πότε θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους τα ξενοδοχεία. Τελικά, η σεζόν καθυστέρησε σημαντικά και ξεκίνησε τον Μάιο του 2021. Παρ' όλα αυτά το ξενοδοχείο είχε μια απολύτως επιτυχημένη σεζόν και πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέσει από πλευράς εσόδων.  

Στην περίπτωση του Ξενοδοχείου Αίγλη αναλάβαμε από το μηδέν όλες τις διαδικασίες που απαιτούνται για να είναι έτοιμο ένα ξενοδοχείο να λειτουργήσει σωστά (pre-opening). Κατά τη διάρκεια λειτουργίας του ξενοδοχείου αναλάβαμε την πλήρη διαχείριση των κρατήσεων, την οικονομική & λογιστική διαχείριση, τις πωλήσεις & το marketing του ξενοδοχείου, την εκπαίδευση προσωπικού, την επίβλεψη, με ενεργή ενασχόληση, της καθημερινής λειτουργίας του ξενοδοχείου, την λειτουργία της υποδοχής του ξενοδοχείου, την συντήρηση του κτιρίου & του εξοπλισμού και την επικοινωνία με τους επισκέπτες. Μπορείτε να δείτε κάτωθι επιγραμματικά τις διαδικασίες ολιστικής διαχείρισης που ολοκλήρωσε η εταιρεία μας για το Ξενοδοχείο Αίγλη

 

Το αποτέλεσμα ήταν άκρως επιτυχημένο τόσο από πλευράς εσόδων αλλά και από πλευράς ικανοποίησης των επισκεπτών του ξενοδοχείου. Με τις γερές βάσεις που μπήκαν το 2021 και με την επαγγελματική διαχείριση των κρατήσεων από την εταιρεία μας, το 2022 ήταν μια χρονιά με μεγάλη αύξηση στα έσοδα του ξενοδοχείου. 

Αδειοδότηση & Γραφειοκρατικά

Πραγματοποιήσαμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να δημιουργήσουμε τους απαραίτητους φακέλους για την άδεια λειτουργίας του ξενοδοχείου, την άδεια υγειονομικού ενδιαφέροντος, την άδεια χρήσης κοινόχρηστων χώρων και το πιστοποιητικό πυροπροστασίας.

 

Διεκπεραιώσαμε όλες τις γραφειοκρατικές εργασίες που απαιτούνται για τη λειτουργία του ξενοδοχείου στο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, τον ΕΟΤ, το Επιμελητήριο Κυκλάδων, τον Δήμο Άνδρου, τις τράπεζες και στις υπηρεσίες υδροδότησης, ηλεκτροδότησης και τηλεπικοινωνιών.  

Τιμολογιακή Πολιτική & Διαδικτυακή εικόνα

Οριοθετήσαμε και διαμορφώσαμε την τιμολογιακή πολιτική του ξενοδοχείου και αναβαθμίσαμε τα  διαδικτυακά κανάλια πώλησης (BookOnCloud, Booking.com και Airbnb για το συγκεκριμένο κατάλυμα).


Αναβαθμίσαμε και δημιουργήσαμε επίσης το απαραίτητα ηλεκτρονικά προφίλ του καταλύματος (Google My Business, Tripadvisor κ.α) για να μπορούν οι επισκέπτες να βρίσκουν εύκολα το κατάλυμα και να το αξιολογούν.

Οι αξιολογήσεις φυσικά παίζουν
σημαντικό ρόλο στην επιτυχία ενός καταλύματος, όπως και η απάντηση σε αυτές. Για αυτό το λόγω και στην περίπτωση του Ξενοδοχείου Αίγλη εφαρμόσαμε την πολιτική απαντήσεων σε όλες τις αξιολογήσεις με ευγενικό και επαγγελματικό τρόπο (reputation management).

Προετοιμασία Κτιρίου, Εξοπλισμού & Προσωπικού

Πραγματοποιήθηκαν εργασίες συντήρησης και αναβάθμισης στο κτίριο και τον εξοπλισμό του ξενοδοχείου. Έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες για την ασφάλεια των εργαζομένων και των επισκεπτών (πυροπροστασία, ασφάλιση, απολύμανση, προσθήκη εξοπλισμού για πρόληψη και αντιμετώπιση ατυχημάτων). Προμηθευτήκαμε τον απαραίτητο εξοπλισμό για να αναβαθμίσουμε τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τους επισκέπτες του ξενοδοχείου. Τοποθετήσαμε και ρυθμίσαμε τα απαραίτητα  μηχανογραφικά συστήματα που χρειάζονται για τη λειτουργία του ξενοδοχείου. 

 

Δημιουργήσαμε ένα πλάνο περιβαλλοντικής διαχείρισης και εφαρμόσαμε κάποιες "πράσινες" πρακτικές.

Εκπαιδεύσαμε το προσωπικό του ξενοδοχείου και δημιουργήσαμε ένα ημερήσιο πλάνο λειτουργίας για κάθε εμπλεκόμενο στην λειτουργία της επιχείρησης.

Διαχείριση Λειτουργίας Ξενοδοχείου

Ήμασταν παρόντες κάθε μέρα στο ξενοδοχείο με ενεργή διαχείριση για να εξασφαλίσουμε την άριστη λειτουργία του ξενοδοχείου και την ικανοποίηση των επισκεπτών μας

Αναλάβαμε την οικονομική & λογιστική διαχείριση, την λειτουργία της υποδοχής του ξενοδοχείου, τον συντονισμό και την επίβλεψη του προσωπικού, την συντήρηση του κτιρίου & του εξοπλισμού και την καθημερινή εξυπηρέτηση και την επικοινωνία με τους επισκέπτες. 

Φωτογράφιση,
Εταιρική Ταυτότητα, Σήμανση, Ιστοσελίδα & Προώθηση Πωλήσεων 

Καθώς το Ξενοδοχείο Αίγλη ήταν σε λειτουργία και τα προηγούμενα έτη, χρειάστηκε να πραγματοποιήσουμε μια σημαντική αλλαγή και αναβάθμιση στην εταιρική ταυτότητα, στο φωτογραφικό υλικό και την σήμανση του ξενοδοχείου. 

 

Προετοιμάσαμε το ξενοδοχείο και πραγματοποιήσαμε την απαιτούμενη επαγγελματική φωτογράφιση.

 

Σχεδιάσαμε και εκτελέσαμε την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα του καταλύματος και την απαραίτητη σήμανση (λογότυπο, εταιρικές κάρτες, πινακίδες σήμανσης, στολή εργασίας, έγραφα, φόρμα εγγραφής και έντυπες μορφές σήμανσης για πληροφορίες στα δωμάτια και τον χώρο της υποδοχής κ.α.)

Επαγγελματική Διαχείριση Κρατήσεων Ξενοδοχείου

Μέσα από την επαγγελματική διαχείριση κρατήσεων του ξενοδοχείου αυτά τα 2 χρόνια, έχουμε επιτύχει σημαντική αύξηση της κερδοφορίας του.

Καταφέραμε επίσης να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο ικανοποιημένων συνεργατών και επαναλαμβανόμενων επισκεπτών, πετυχαίνοντας ένα καλό μείγμα κρατήσεων ανάμεσα στα διαδικτυακά κανάλια πώλησης, τις απευθείας κρατήσεις και τις κρατήσεις ταξιδιωτικών γραφείων ή εταιρικών πελατών.

 

Αυξήσαμε το 2022 τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου, μειώνοντας έτσι και τα έξοδα σε προμήθειες προς τις πλατφόρμες. Το 60 % των συνολικών κρατήσεων του 2022 ήταν απευθείας κράτηση.

Φωτογράφιση

11-min.jpg

Εταιρική Ταυτότητα

before

after

12-min.jpg

Ιστοσελίδα

Αξιολογήσεις

5-min.jpg

Σήμανση & Έγγραφα

Luxury Garden Apartment Glyfada.jpg

Γραφιστικά Σχέδια Προώθησης

14-min.jpg

Στατιστικά Εσόδων ανά σεζόν

15-min.jpg
bottom of page