top of page
Αναζήτηση

Η σωστή διαχείριση κρατήσεων & η καλή διαδικτυακή παρουσία μπορεί να μειώσει τις προμήθειες των OTA


Βρείτε την ισορροπία στις κρατήσεις σας

Σίγουρα έχετε σκεφτεί ότι μετατρέποντας κάποιες από τις κρατήσεις που λαμβάνετε από OTA’s (Online Travel Agents) σε απευθείας κρατήσεις, θα ενισχύσετε τα έσοδα του τουριστικού σας καταλύματος. Σίγουρα θα έχετε σκεφτεί και πως θα μπορούσατε να το επιτύχετε αυτό αλλά πιθανόν να μην έχετε το χρόνο ή την εξειδίκευση.

Αξιολόγηση και Περιορισμός των OTA's


Πολλά τουριστικά καταλύματα αρκούνται στο να τοποθετήσουν το προϊόν τους σε διάφορα κανάλια online κρατήσεων και να περιμένουν όλες τις κρατήσεις τους από εκεί, καταλήγοντας να δίνουν μεγάλα ποσά σε προμήθειες. Σίγουρα η δύναμη των OTA’s είναι σημαντική και πρέπει να υπάρχει σωστή παρουσία στα σωστά κανάλια και σωστή-συνεχής διαχείριση αυτών. Το ζητούμενο όμως είναι η ποσοστιαία εξισορρόπηση των κρατήσεων μέσω OTA’s με τις απευθείας κρατήσεις. Έτσι θα επιτευχθεί μια ισορροπία που θα σας επιτρέψει να μειώσετε τις προμήθειες και να αυξήσετε τα έσοδα σας.


Η εξάρτηση από τους ιστοτόπους OTA, που παίρνουν προμήθειες, θα πρέπει να αξιολογείται και να ελαχιστοποιείται, όσο είναι δυνατόν. Η παρουσία σε όσα περισσότερα OTA’s γίνεται δεν είναι πάντα καλή τακτική και καλό θα ήταν να διατηρήσετε αυτά που σας αποφέρουν κρατήσεις, έσοδα και προβολή. Περιορίστε τα διαθέσιμα δωμάτια σε κάθε OTA και διοχετεύστε τα εναλλακτικά σε απευθείας κρατήσεις, έτσι θα εξοικονομήσετε χρήματα από τις προμήθειες. Η διάθεση κάποιων δωματίων στους δημοφιλείς ΟΤΑ είναι και ένας τρόπος διαφήμισης, αύξησης της προβολής σας και πιθανής αύξησης των μελλοντικών άμεσων κρατήσεων.


Μπορείτε επίσης ανάλογα με το προϊόν σας και το κοινό που στοχεύετε να αναζητήσετε και εναλλακτικούς ιστοτόπους ΟΤΑ, που μπορεί να προσφέρουν πιο απλούς όρους χρήσης και χαμηλότερες προμήθειες.


Η κακή διαδικτυακή Παρουσία θα αποτρέψει τους επισκέπτες σας


Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο οι επισκέπτες πριν πραγματοποιήσουν την κράτηση τους μέσω OTA , να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του καταλύματος προκειμένου να διασταυρώσουν την τιμή και πληροφορίες. Αυτή είναι μια ευκαιρία να μετατραπεί η κράτηση σε απευθείας κράτηση και να αποφύγουμε την προμήθεια. Το τι θα συναντήσει ο επισκέπτης στην ιστοσελίδα σας παίζει τον πλέον σημαντικό ρόλο σε αυτή την ευκαιρία. Εάν η ιστοσελίδα καθυστερεί, δεν έχει καλή αισθητική, συνοχή, ευκολία πλοήγησης, ποιοτικό υλικό, πληρότητα σε πληροφορίες, δυνατότητα απευθείας κράτησης και τουλάχιστον ίδια τιμή με τον OTA τότε το πιο πιθανό είναι ότι χάσατε την ευκαιρία να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του επισκέπτη και να πάρετε και την απευθείας κράτηση. Είναι επίσης πιθανό αν η παρουσία σας είναι πραγματικά ελλιπής, να χάσετε και την κράτηση μέσω OTA και ο επισκέπτης να απευθυνθεί σε άλλο κατάλυμα.


Αφού χτίσετε μια καλή διαδικτυακή εικόνα ένα δεύτερο βήμα θα ήταν να προσφέρετε στους επισκέπτες μια ανταμοιβή για να τους δελεάσετε να πραγματοποιήσουν την απευθείας κράτηση, όπως δωρεάν χώρος στάθμευσης, πρωινό ή κάποια δωρεάν δραστηριότητα.


Φυσικά διαδικτυακή παρουσία δεν είναι μόνο η ιστοσελίδα ενός καταλύματος, αλλά πολλά ακόμα μέσα που απαιτούν επαγγελματική διαχείριση για να επιτευχθούν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στο τομέα των απευθείας κρατήσεων (Social Media, διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί οδηγοί, ιστοσελίδες κριτικών κ.α).


Αφιερώστε χρόνο για να προετοιμάσετε ένα σχέδιο προώθησης άμεσων κρατήσεων. Ξεκινήστε θέτοντας ως σαφή στόχο να εξισορροπήσετε τα ποσοστά κρατήσεων μεταξύ OTA και απευθείας κρατήσεων. Στη συνέχεια, αναβαθμίστε την ιστοσελίδα σας εάν χρειάζεται, για να διευκολύνετε τη διαδικασία κράτησης. Επικεντρωθείτε στην εμπειρία φιλοξενίας που προσφέρετε πριν και μετά τη διαμονή για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών σας και περισσότερες άμεσες κρατήσεις για το μέλλον.


Η σωστή διαχείριση των κρατήσεων σας, η σωστή διοχέτευση των διαθέσιμων δωματίων σας και μια επαγγελματική διαδικτυακή παρουσία μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση των απευθείας κρατήσεων σας και των εσόδων σας.


Περισσότερα σε επόμενο post μας.


bottom of page